۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85466460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره معرفی ظرفیت‌های گرمی برگزار می‌شود

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85466460
جشنواره معرفی ظرفیت‌های گرمی برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای مناطق گردشگری دارند و باید جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان گرمی مغان برگزار شود. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل، حسن محمدی ادیب روز یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی، افزود: دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری گرمی است و باید با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای یک جشنواره بزرگ برای این منطقه تعریف شود.

او اظهار کرد: باید از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌ دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور اعتبار تخصیص یابد تا اقدامات مهمی در این شهرستان انجام گیرد.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این جلسه گفت: حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی جزو اولویت‌های اول شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه اختصاص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال برای کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را اختصاص خواهیم داد.

گرمی مغان در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha