سرمربی تیم ملی راگبی جوانان: با آمادگی خوبی راهی  مسابقات جوانان آسیا می‌شویم

شیراز-ایرنا- سرمربی شیرازی تیم ملی راگبی جوانان گفت: تا پیش از شروع مسابقات آسیایی ۶ مرحله اردوی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد و با آمادگی کامل راهی مسابقات آسیایی مالزی خواهیم شد.

معین سرکاری، یکشنبه در مصاحبه با خبرنگارایرنا گفت:‌ برنامه آماده سازی تیم ملی جوانان را به فدراسیون راگبی اعلام کرده ایم که در این برنامه علاوه بر انجام ۶ مرحله اردو، نیاز به چند بازی تدارکاتی با تیم های خارجی داریم.

وی اضافه کرد: درخواست داده ایم که در مسابقات چند جانبه امارات شرکت کنیم و یا اینکه با تیم ملی ترکیه دیداری تدارکاتی داشته باشیم تا بتوانیم تیمی قوی به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان بیان کرد: ازآنجاکه شیراز امکانات خوبی برای برگزاری اردوی تداکارتی دارد این امکان وجود دارد تا تمرینات تیم ملی را در شیراز بر گزارکنیم.

سرمربی تیم ملی راگبی جوانان: با آمادگی خوبی راهی  مسابقات جوانان آسیا می‌شویم

۱۲ بازیکن به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد

سرکاری بیان کرد: در مرحله نخست ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و در نهایت هم ۱۲ بازیکن به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.

او گفت: تیم ایران در دوره گذشته مسابقات آسیایی که برای نخستین بار شرکت کرده بود به مقام ششم دست یافت اما در مسابقات ۲۰۲۴ مالزی بسیار امیدوار هستیم بر روی سکوی آسیایی قرار گیریم.

فارس قطب راگبی کشور

سرپرست هیات راگبی فارس افزود: استان فارس یکی از قطب های برتر این رشته در کشور است و انتظار داریم هم از سوی فدراسیون و هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس حمایت شویم.

وی در مورد مرحله نهایی مسابقات راگبی جوانان کشور که در شیراز بر گزارشد، اظهار کرد: بازیکنان تیم های شرکت کننده در مسابقات جوانان کشور از آمادگی مطلوبی برخوردار بودند برای همین هم کار انتخاب بازیکنان تیم ملی را سخت خواهد کرد.

فارس برای ششمین سال قهرمان جوانان کشور شد

سرکاری اظهار کرد: در پایان مرحله نهایی مسابقات جوانان کشور که در مجموعه ورزشی۲۲ بهمن شیراز برگزار شد، پنج تیم شرکت داشتند و در نهایت هم تیم فارس برای ششمین سال برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم های تهران و قم هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی راگبی جوانان کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که پنجم مهرماه سال جاری در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha