۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85466366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ۴۳۲ واحدی خورموج تا پایان سال تکمیل می‌شود

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مهمترین مشکلات موجود در طرح ۴۳۲ واحدی شهر خورموج شهرستان دشتی رفع شده و انتضار می رود تا پایان امسال با تکمیل و تحویل این واحدها، پرونده آن نیز بسته شود.

به گزارش ایرنا، محمدهادی رستمیان روز یکشنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: موضوع اتمام طرح های عمرانی بالای ۷۰ درصد در اولویت امسال مدیریت استان قرار دارد و سعی ما این است که در این دولت این طرح ها به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.

وی افزود: البته این بدان معنا نیست که سایر طرح های دارای پیشرفت فیزیکی کمتر به حال خود رها شود بلکه اجرای آن طرح ها نیز مطابق با برنامه پیش خواهد رفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اعلام این که مدیران با تمام توان به دنبال باز کردن گره‌ها و مشکلات مردم هستند، گفت:دستگاه‌های خدمات رسان از هم اکنون پیگیری‌های لازم در زمینه آب، برق و گاز این واحدها انجام دهند.

رستمیان ادامه داد: اداره کل نوسازی و راه و شهرسازی از هم اکنون نسبت به احداث یک فضای آموزشی جدید در طرح نهضت ملی مسکن شهر خورموج اقدام کنند.

وی عنوان کرد: با تخصیص ۲۰۰ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به طرح استخر دانش‌آموزی خورموج، انتظار می رود این طرح به زودی تکمیل و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: ادارات آب و برق نسبت به تسریع در خدمات طرح جوانی جمعیت اقدام کنند.

وی با اعلام آماده بودن شماری از طرح های عمرانی شهرستان دشتی برای افتتاح در هفته دولت امسال گفت: ساختمان مرکز رشد، سالن ورزشی کارگران، آسفالت محور خورموج - لاور و قطعه دوم محور گزدراز - شیخیان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

رستمیان بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح شهر خورموج، مطالعات میدان چهار راه کردوان ها، تسریع در ادامه اجرای طرح پل کاکی_ شیخیان برای افتتاح در هفته دولت، اصلاح حریم محور تلخو و کاکی و همچنین انتقال آب کاردنه به دهستان شنبه به طول ۱۶ کیلومتر باید مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: با وجود تأمین اعتبار محور ناصری - شنبه، هنوز این طرح شروع نشده که موجب نارضایتی مردم شده است.

طرح‌های مهم عمرانی شهرستان دشتی تا پایان دولت تکمیل شود

فرماندار دشتی گفت: انتظار می‌رود با تلاش دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود.

علی بحرانی اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی طرح‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این طرح ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این طرح تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی یادآور شد: با وجود اینکه برخی از طرح ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلوب نیست که نیازمند تسریع در اجرا است.

فرماندار دشتی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند طرح های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha