اسبقیان: درگذشت استاد اسکویی ضایعه‌ای اسفناک برای جامعه ورزش است

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درگذشت مسعود اسکویی را ضایعه‌ای اسفناک برای جامعه ورزش کشور دانست و گفت: یاد و خاطره استاد اسکویی همواره در قلب و خاطر جامعه پرافتخار ورزش زنده است.

به گزارش ایرنا، پیکر مرحوم زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو صبح امروز یکشنبه با حضور مسئولان صداوسیما، وزارت ورزش، پیشکسوتان، روسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزشی در مسجد بلال برگزار شد.

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در این مراسم ضمن گرامی‌داشتن یاد و خاطره مسعود اسکویی درخصوص علت غیبت وزیر ورزش و جوانان در این مراسم اظهار داشت: کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیات دولت حضور پیدا کردند اما بعد از شنیدن خبر ضایعه درگذشت اسکویی دستور ویژه‌ای به معاونت قهرمانی برای حضوری فعال در تمام برنامه‌های این عزیز بزرگوار صادر کرد. از طرف خودم، وزیر محترم ورزش و جوانان، روسای محترم کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک ضایعه اسفناک از دست دادن اسطوره بی‌بدیل صدا و سیما که با آن صدای خاطره‌انگیز و ماندگارش سالیان سال گوش‌ها را نوازش کرد را تسلیت به خانواده محترم اسکویی و جامعه فرهیخته ورزش کشور تسلیت می‌گویم.

وی افزود: در دوران نوجوانانی با صدای این اسطوره فرهیخته و کارشناس صداوسیما زندگی کردیم. متاسفیم از این‌که دیگر این صدای زنده را نخواهیم شنید اما یاد و خاطره استاد اسکویی همواره در قلب و خاطر جامعه پرافتخار ورزش زنده است. استاد اسکویی از جمله افرادی بود که به صدای گرمش به ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و روسای فدراسیون‌ها انگیزه می‌داد. بار دیگر این فقدان اسفناک را تسلیت عرض می‌کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha