۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85466208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85466208
"جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت

سبزوار- ایرنا- معاون مدیرکل و رییس اداره هواشناسی سبزوار اعلام کرد: شهرستان جوین با ۱۸.۵ میلیمتر، بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی در ۴۸ ساعت گذشته را ثبت کرد.

رضا صبوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این بازه زمانی خوشاب با ۱۳ میلیمتر، جغتای با ۱۱.۶، سبزوار با ۱۰.۴، داورزن با ۱۰.۲ و ششتمد با ۵.۲ میلیمتر در رده های بعدی قرار دارند.

وی افزود: بیشترین بارندگی این جبهه بارشی در روستاهای غرب خراسان رضوی نیز مربوط به روستای "طبس" سبزوار ۲۹.۳ میلیمتر بوده است و پس از آن روستای "شاره" با ۲۹، "گودآسیا" با ۲۶.۵، "کرّاب" با ۲۵.۵، "بیزه" با ۲۳.۵، "جلمبادان" با ۲۰.۵ و "زرقان" با ۲۰ میلیمتر قرار دارد.

هواشناسی خراسان رضوی روز جمعه با صدور اطلاعیه ای هشدار نارنجی صادر کرده و از بارشهای باران همراه با رعد و برق و آبگرفتگی معابر در این استان خبر داده بود.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی، این سامانه بارشی، با بارشهای رگباری همراه با رعدوبرق با احتمال برخورد صاعقه، وزش باد شدید و در برخی از نقاط بارش تگرگ، آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها و نیز اختلال در شبکه حمل و نقل پیش بینی شده بود.

رییس اداره هواشناسی سبزوار اعلام کرد: از روز سه شنبه هفته جاری، سامانه جدید بارشی وارد منطقه خواهد شد که غرب خراسان رضوی را نیز زیر تاثیر قرار خواهد داد.

صبوری خاطرنشان کرد: بیشترین این بارشها در روزهای پنجشنبه و جمعه آینده رخ خواهد داد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha