پرسپولیس دست به‌کار شد؛ آغاز مذاکرات برای تمدید قراردادها

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس با برخی از بازیکنان خود برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شد.

به گزارش ایرنا، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران این تیم حفظ شاکله اصلی قرمزها و تمدید با ستاره‌های این تیم است. مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در پایان لیگ بیست و سوم به اتمام خواهد رسید و باشگاه پرسپولیس هرچه سریعتر برای حفظ این بازیکنان باید با آنها وارد مذاکره شود.

از همین رو باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی بر سر تمدید آغاز کرده است. قرمزها منتظر هستند تا این بازیکنان شرایط خود را به باشگاه اعلام کنند. این در شرایطی است که باشگاه تراکتور تبریز مذاکراتی جدی با این سه بازیکن برای فصل بعد داشته است و باید دید چه سرنوشتی برای این بازیکنان رقم خواهد خورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha