نامزد انتخابات مجلس: تشکیل فراکسیون نمایندگان جنوب‌شرق را پیگیری می‌کنم+ فیلم

بیرجند - ایرنا - نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به موانع و مشکلات مشترک استان‌های جنوب شرق برای حل چالش‌ها و مسایل و نیز با هدف پیشرفت این منطقه در صورت راهیابی به مجلس، تشکیل فراکسیون نمایندگان جنوب شرق کشور را پیگیری می‌کنم.

علی مولوی حقیقی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد علوم دفاعی، متولد ۱۳۳۷ شهرستان درمیان است که با پیروزی انقلاب اسلامی وارد کمیته انقلاب اسلامی و سپس به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و جزو نخستین نیروهایی بود که برای تشکیل بسیج مستضعفان در حوزه مدیریت به کارگیری شد. از آن پس فرماندهی سپاه در رده‌های شهرستانی و استان‌های مختلف را به عهده داشت و معاون استاندار خراسان رضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و مشاور و نماینده تام الاختیار استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران از جمله مسئولیت‌هایش بوده است.

وی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز خراسان جنوبی گفت: در نخستین مناظره حدود سه ماه پیش گفتم مساله آب گره اصلی آن دست خداوند است. از نیمه شعبان تاکنون به فراخور شرایط، بارندگی خیلی خوب شده و زمین تقریبا سیراب است اما اشکالی که وجود دارد و نتوانسته‌ایم این موضوع را به درستی مدیریت کنیم سیلاب‌ها و روان آب‌ها بوده که در درون و حاشیه مرز مهار نمی‌شود. اگر آب‌های جاری کنترل شود می‌توان سفره‌های زیرزمینی را سیراب کرد؛ لذا از کمبود آب رنج نخواهیم برد اما معلوم نیست این گره و مشکل ناشی از کمبود بودجه بوده یا از بی‌تدبیری مسئولان و نبود همکاری است، زیرا مشاهده می‌کنیم روان آب‌ها به سمت کشور همسایه سرازیر شده و هیچ اقدامی برای مهار آن‌ها نمی‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha