۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85466166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بدهی شرکت آب و فاضلاب بوشهر پرداخت شد

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: از محل تهاتر و ظرفیت های قانون بودجه یکهزارو ۹۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های این شرکت به دولت پرداخت شد.

به گزارش ایرنا " ابوالحسن عالی " روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع بدهی‌های تهاتر شده شامل بدهی به دولت موضوع منابع حاصل از وام‌های داخلی دولت به میزان یکهزارو ۶۴۸ میلیارد ریال ، ۲۰۶ میلیارد ریال امور مالیاتی و مابقی نیز بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارایی و سرمایه‌ای بوده است.

وی افزود:تهاتر و تسویه بخش قابل توجهی از بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باعث سرعت بخشی و اتمام طرح های نیمه تمام خواهد شد.

عالی یادآورشد: هم اینک طرح‌های آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم از روند خوبی در حال اجرا است و اجرا طرح شبکه‌های فاضلاب در مناطق جنوبی شهر بوشهر تسریع یافته و بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم این مهم در صنعت آب استان بوشهر با تمرکز به استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

عالی ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از رویکردهای مهم برای پیشبرد طرح های آب و فاضلاب است که در استان بوشهر برای تحقق این مهم از سرمایه‌گذاران به‌صورت ویژه حمایت می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح نوسازی شبکه توزیع آب روستای " چاه حسین جمال" دشتی به طول حدود ۱۰ کیلومتر و با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

عالی با بیان اینکه این طرح در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است ادامه داد: با اجرا طرح نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از آب سالم بهداشتی برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: طرح نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای "کردوان سفلی" ، "شیخیان ماری" و "شیخیان سلنجی" نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha