۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85466116
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۵۰ برنامه به‌مناسبت «روز شهرکرد» تدوین شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۶
کد خبر: 85466116
اجرای ۵۰ برنامه به‌مناسبت «روز شهرکرد» تدوین شد

شهرکرد- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه «روز شهرکرد» گفت: امسال ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به‌مناسبت روز شهرکرد برگزار می‌شود.

ماشاءالله ایزدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این تعداد ۳۰ برنامه محوری، هفت جشن محله‌محور و هفت جشن ویژه دهه کرامت مخصوص مساجد در آن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت روز شهرکرد متفاوت از سال‌های قبل افزود: امسال برنامه‌های هفته فرهنگی شهرکرد از ۲۵ تا ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه برگزار می‌شود.

ایزدی فلسفه نام‌گذاری ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه به‌نام روز شهرکرد را سالروز ورود امام‌زادگان دوخاتون (س) به این شهر اعلام و تصریح کرد: به‌علت علاقه، اعتقاد، ایمان پاک و ارادت صادقانه مردم شهرکرد به ساحت مقدس اهل بیت علیهم‌السلام این روز را به‌نام ‌روز شهرکرد ثبت کرده‌اند.

وی یادآور شد: همچنین اوج شکوفایی بهار و زیبایی شهرکرد در این فصل، دلیل دیگری بر تقویت این نام‌گذاری به‌شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با تشریح برنامه‌های هفته فرهنگی شهرکرد اظهار داشت: ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه با عنوان «روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه» و ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه همزمان با ولادت امام رضا (ع) فرصت مغتنمی برای این هفته است تا بتوان شهرکرد را در سطح ملی معرفی کرد.

وی گفت: ایجاد هویت شهری با نگاه ویژه به نسل جوان، تقویت حس تعلق مردم به شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری با نگاه به وحدت و انسجام اقوام از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌های مرتبط با هفته فرهنگی شهرکرد در سال‌جاری است.

ایزدی تاکید کرد: شهرکرد جلوه‌های نهفته زیادی دارد که باید در سال جهش تولید با مشارکت مردم برای نسل جدید شناسانده و معرفی شود.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha