۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85466090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود میزان دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسیده است.

روح اله صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در ماه است.
صالحی ضمن قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد، افزود: خوشبختانه با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی، کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به چهار هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.
وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha