۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85466071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی بهترین برند اکسسوری کابینت

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85466071
معرفی بهترین برند اکسسوری کابینت

هنگامی که درآشپزخانه در حال کار وآماده‌سازی غذا هستید؛مهم‌ترین نکته راحتی وآسایش شمادر حین انجام کار است. کابینت‌ها نقش بسزایی در جایگزاری وسایل در آشپزخانه دارند. امروزه اکسسوری‌های کابینت که لوازم جانبی مورد استفاده در آشپزخانه جهت چیدمان وسایل آشپزخانه هستند،باعث شده‌اند تا لوازم داخل کابینت نظم و سامان بیشتری پیدا کرده و دسترسی به آنها بسیار راحت‌تر شود.

ایرنابازار- امروزه تولید کنندگان یراق کابینت، با توجه به نیاز جامعه انواع و اقسام مختلفی از مدل های این محصولات را تحت عنوان اکسسوری کابینت طراحی و روانه بازار کرده اند و مشتریان بر اساس سلیقه و نوع نیاز خود، آنها را خریداری می‌نمایند. اگر بخواهیم چند نمونه از این برندها را نام ببریم می توانیم به نام های معتبر و مشهوری مانند فکتور٫ فانتونی٫ ملونی و... اشاره نماییم. انتخاب بهترین برند اکسسوری کابینت امر مهمی است؛ زیرا در صورت استفاده از برندهای معتبر و محصولات با کیفیت می‌توانید تا سال‌های سال به بهترین نحو ممکن از آنها استفاده کنید. اما بهتر است در رابطه با این مسئله دانسته‌های خود را افزایش دهید. ما در این مقاله قصد داریم راجع به بهترین برند اکسسوری کابینت صحبت کنیم. پس لطفاً ما را تا انتهای مقاله همراهی بفرمایید.

اکسسوری کابینت چیست؟

هنگامی که در آشپزخانه در حال کار و آماده‌سازی غذا هستید؛ مهم‌ترین نکته راحتی و آسایش شما در حین انجام این کار است. همه ما می‌دانیم که کابینت‌ها نقش بسزایی در جایگزاری وسایل ما در آشپزخانه دارند. امروزه اکسسوری‌های کابینت که لوازم جانبی مورد استفاده در آشپزخانه جهت چیدمان وسایل آشپزخانه می باشند، باعث شده‌اند تا لوازم داخل کابینت نظم و سامان بیشتری پیدا کرده و دسترسی به آنها بسیار راحت‌تر شود. از طرفی هنگام خرید اکسسوری‌های کابینت با توجه به روبرو شدن با تنوع برندها و محصولات متفاوت، باید نهایت دقت را داشته باشیم که محصولی با کیفیت و مناسب با فضای آشپزخانه خریداری کنیم. کابینت‌های آشپزخانه شما در هر مدل و هر جنسی که باشد، می‌توانید از اکسسوری‌های مناسب برای آشپزخانه خود بهره بگیرید.

معرفی بهترین برند اکسسوری کابینت

در این قسمت می‌خواهیم برندهای معتبر و شناخته شده را که در زمینه اکسسوری کابینت و سایر یراق آلات مربوطه موفق عمل کرده‌اند، به شما معرفی کنیم:

  • ملونی: یکی از بهترین برندها در زمینه یراق آلات کابینتی برند ملونی می‌باشد که ساخت کشور عزیزمان بوده و در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را شروع کرده است. این برند در ابتدا در زمینه واردات دستگیره کابینت فعالیت می‌کرد؛ اما به مرور به تولید تجهیزات کابینت و کمد پرداخت. خوشبختانه برند ملونی در زمینه تولید یراق آلات در حال رقابت با محصولات مشابه خارجی می‌باشد و تنوع فوق العاده‌ای دارد. بنابراین نمی‌توانیم از محصولات این برند انتظار داشته باشیم که قیمت خیلی پایینی داشته باشد. گیره‌های سرامیکی کابینتی جزو شناخته‌ شده‌ترین محصولات این برند می‌باشند. دسته کابینتی با رنگ پتینه شده نیز جزو برند ملونی می‌باشد که ظاهری شیک و جلوه‌ای ویژه دارد.

معرفی بهترین برند اکسسوری کابینت

  • تانسو: برند تانسو نیز یکی از برندهای معتبر ایرانیست که در ساخت محصولات چوبی که با آشپزخانه و تجهیزات آن مرتبط هستند، فعالیت می‌کند. برند تانسو در زمینه تولید جا قاشقی چوبی داخل کابینتی دو طبقه و یک طبقه و جاقاشقی های رگلاژی که در کشوهای کابینت استفاده می‌شود؛ شهرت زیادی داشته و اکثر محصولات آن از چوب با کیفیت روسی تهیه می‌شود.
  • فکتور: این برند نیز در زمینه تولید و عرضه محصولات هوشمند یا اسمارت مرتبط با آشپزخانه در حال فعالیت است و انواع شارژرها و پریزهای توکار را با بهترین کیفیت ممکن و تنوع بسیار بالا ساخته و روانه بازار مصرف می‌کند.
  • فانتونی: یکی از بهترین برندها در زمینه انواع و اقسام یراق آلات و اکسسوری‌های کابینت برند فانتونی است که با چندین سال فعالیت و سابقه و تجربه مفید، عرضه کننده محصولات با کیفیت فوق العاده و ارگونومیک می‌باشد تا این لحظه فعالیت خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن ادامه داده است. به جرات می‌توانیم بگوییم برند فانتونی جزو سه برند برتر جهان در زمینه تولید محصولات و یراق آلات کابینتی لوازم مربوط به آشپزخانه می‌باشد.
  • کینگ اسلاید: کینگ اسلاید یکی از برندهای کشور تایوان است که بیشتر در حوزه کابینت و انواع ریل فعالیت می‌کند. برند کینگ اسلاید به جرات جزو یکی از بهترین‌ها در زمینه یراق آلات کابینت و انواع و اقسام ریل‌های ساچمه‌ای، مخفی، مگنتی و... می‌باشد که نماینده رسمی محصولات کینگ اسلاید در کشور ما فروشگاه تاپ یراق به آدرس topyaragh.com می باشد.
  • داسی: برند داسی نیز در زمینه تولید انواع و اقسام کشوهای آشپزخانه و تجهیزات مربوط به آن در حال فعالیت بوده و محصولاتی از قبیل سوپرمارکت، کشوهای چند منظوره، جاکفشی و... در زمره محصولات مرغوب و ساخته شده از برند داسی می‌باشد.
  • بلوم: این برند نیز یکی از برندهای مشهور و معتبر جهان در زمینه تولید اکسسوری کابینت و یراق آلات مربوطه می‌باشد که در کشور اتریش فعالیت خود را آغاز کرده است. بلوم در زمینه تولید انواع دستگیره‌های کابینت و سایر تجهیزات کابینتی، فوق العاده موفق عمل نموده است.

کاربرد انواع اکسسوری کابینت

با استفاده درست از انواع و اقسام اکسسوری‌ها، می‌توانید از محیط آشپزخانه خود حداکثر استفاده را داشته باشید. اکسسوری کابینت دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از: تقسیم کننده‌های داخلی کابینت جهت نظم دهی و ساماندهی به محیط کابینت‌ها، سبدهای سوپر مارکتی زمینی و ایستاده با اندازه‌های متفاوت جهت قرار دادن لوازم خوراکی، سبدهای آبچکان متناسب با نوع سینک ظرفشویی و فضای داخلی آشپزخانه، انواع و اقسام سطل زباله‌های توکار مربوط به کابینت‌های کنج و... در صورتی که ابعاد و جنس کابینت خود را در نظر گرفته و اقدام به خرید اکسسوری‌های مناسب داشته باشید، میزان راحتی شما هنگام کار در آشپزخانه بسیار افزایش پیدا می‌کند. بهتر است از مجموعه‌های خبره و کاربلد که در زمینه تجهیز و نصب انواع اکسسوری‌ها تجربه و دانش فنی لازم را دارند، کمک بگیرید و پیش از خرید اکسسوری مشورت کرده تا بتوانید متناسب با نوع نیاز خود، اکسسوری مناسب را خریداری نمایید.

معرفی بهترین برند اکسسوری کابینت

قیمت اکسسوری کابینت

برای اطلاع از قیمت انواع و اقسام اکسسوری‌های کابینت می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه نمایید و یا به صورت حضوری، به فروشگاه مربوطه مراجعه کرده و با مشاهده محصول مورد نظرتان، از قیمت آن اطلاع پیدا کنید. عوامل مختلفی هستند که تایید کننده قیمت اکسسوری کابینت می‌باشند که مهمترین آنها برند مربوطه است. بدیهی است برندهای معتبری مانند فانتونی، بلوم و ملونی قیمت بیشتری نسبت به سایر برندها دارند که البته محصولات این برندها از کیفیت بالاتری را نیز برخوردار می باشند. عامل دیگری که تعیین کننده قیمت اکسسوری کابینت می‌باشد؛ فروشگاهی قصد خرید محصول از آنجا را دارید. سعی کنید از فروشگاه‌هایی که قبلاً از نظر کیفی و قیمتی امتحان خود را پس داده‌اند، محصول مورد نظرتان را بخرید. به جز موارد نام برده شده عواملی مانند تغییر قیمت دلار، نوسانات نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا روی قیمت این محصولات نیز تاثیرگذار خواهد بود.

خرید اکسسوری کابینت

جهت خرید اکسسوری کابینت می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر نظیر فروشگاه تاپ یراق به آدرس topyaragh.com و مشاهده و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق، محصولات مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.

کلام آخر

با توجه به اینکه معمولاً خانه‌های امروزی از نظر متراژ نسبت به خانه‌های قدیمی کوچک‌تر شدند، طبیعتا متراژ آشپزخانه‌ها نیز کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین برای مرتب کردن وسایل و لوازم موجود در آشپزخانه می‌توانید از انواع اکسسوری کابینت به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. اکسسوری‌ها با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان برای جاگذاری انواع و اقسام مواد غذایی، ظروف، شوینده، حبوبات و... وجود دارند. همچنین هنگام خرید این محصولات سعی کنید به برند و کیفیت آنها توجه ویژه نمایید، چرا که می توانید با استفاده از یک محصول مرغوب و باکیفیت و همچنین از یک برند معتبر، سال های سال از آن محصول به راحتی استفاده نمایید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha