۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85465926
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سنجش سلامت افزون بر ۲۰ هزار نوآموز گیلان انجام شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85465926
سنجش سلامت افزون بر ۲۰ هزار نوآموز گیلان انجام شد

رشت - ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش استثتایی گیلان گفت: ۲۰ هزار و ۵۵۱ نوآموز تاکنون تحت پوشش سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

جهانگیر عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح سنجش کلاس اولی‌ و پیش‌دبستانی‌ از آبان سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود:خانواده‌ها برای نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان باید به سایت آموزش و پرورش http://my.medu.ir مراجعه کنند و با ورود به گزینه دولت من و وارد کردن شماره تلفن همراه به نام «پدر» برای ثبت نام و نوبت‌گیری اقدام نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان عنوان کرد: ۲۷ پایگاه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در استان فعال است و ۲۵۰ نیروی متخصص، سنجش نوآموزان را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان برای ارتقای سطح یادگیری و بالا بردن عملکرد بهینه فردی، اجتماعی و تحصیلی با هدف پیشگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آنها در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شود.

شرط اصلی ثبت نام کلاس اول در مدارس، سنجش سلامت است و برای این کار والدین باید به پایگاه‌ های سنجش مراجعه کنند تا بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت دانش‌آموز ارزیابی ‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha