۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85465844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آب شرب روستای "دره دول" دره‌شهر هزینه شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پنج میلیارد و ۵۰۰ ریال برای بهره‌مندی اهالی روستای «دره دول» بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر از آب شرب سالم و بهداشتی هزینه شد.

"محمد محمدی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای "دره دول" بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی به طول سه هزار و ۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا به طول ۵۰۰ با اعتباری بیش از بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری شهرستان دره شهر با هزینه بالغ یک میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال احداث شد.

محمدی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا شد.

به گزارش ایرنا، بخش ماژین دره شهر در جنوب شرقی استان ایلام و در ۳۰ کیلومتری جاده پلدختر - اندیمشک از توابع استان لرستان واقع شده که در اثر بارش‌های چند روز اخیر، شبکه آب این روستا دچار آسیب شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha