مفقود شدن نیروی خدمات شهری منطقه ۱۵ در کانال سرخه حصار
عکس تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که عملیات جستجو برای یافتن یکی از کارگران خدمات شهری که در کانال سرخه حصار افتاده و مفقود شده است، ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، شهرداری منطقه ۱۵ شامگاه شنبه اعلام کرد: عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری در پی بارندگی شدید و گرفتگی شبکه دسترسی به کانال اصلی سرخه حصار به محل اعزام شدند ولی یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه بدلیل حجم تند و فشار آب زیاد به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال افتاد.

در پی این حادثه، بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به جستجو از محل حادثه تا محدوده چرمشهر کردند.

عوامل امداد و نجات با همکاری نیروهای شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی برای یافتن این کارگر خدمت‌ رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در این اطلاعیه اضافه کرد: همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه، موضوع حفظ جان کارکنان و علت حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha