سید عمار حکیم بر گسترش همکاری های فرهنگی ایران و عراق تاکید کرد

تهران - ایرنا - «سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار «فرشاد مهدی‌پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بر گسترش همکاری های فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از کانال تلگرامی دفتر پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران در دیدار «فرشاد مهدی‌پور» معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران با سید عمار حکیم بررسی شد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و مستند سازی تاکید کرد.

سید عمار حکیم بر گسترش همکاری های فرهنگی ایران و عراق تاکید کرد

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال مشترک و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن پیام به مخاطبان تاکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تاکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن مردم غزه و نسل‌کشی علیه ساکنان این منطقه مسئول دانست.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران که به عراق سفر کرده است پیش از این با «علی المؤید» رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور دیدار و درباره همکاری های مشترک گفت و گو کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha