۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85465568
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی: فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس است 

شیراز-ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان فارس اعلام کرد:‌ براساس آمار بارندگی بهاری اخیر که در ۴۴ ایستگاه فارس و تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به ثبت رسیده است، فیروز آباد با ۱۰۴ و چهار دهم میلی متر پیشتاز است و در شیراز هم ۲۴ و پنج دهم میلی متر باران باریده است.

مسعود حقیقت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : پس از فیروز آباد که صدرنشین شد، نورآباد ممسنی با ۹۱ و هشت دهم میلی متر، میمند با ۸۳ و سه دهم، قیرو کارزین با ۶۳ و ۶ دهم، کازرون و خنج با ۵۸ و چهار دهم، کوار با ۴۷، جهرم با ۴۲ و یک دهم، زرین دشت با ۴۱ و چهار دهم و سپیدان با ۴۰ و ۲ دهم در رتبه های بعدی جای دارند.

وی اضافه کرد: در سایر ایستگاه ها هم از ۳۷ تا یک میلی مترباران گزارش شده است و میزان بارندگی اخیر در شیراز ۲۴ و پنج دهم و در شهرک گلستان شیراز هم ۳۱ و هشت دهم به ثبت رسیده است.

میانگین بارندگی

حقیقت تاکید کرد: میانگین بارندگی اخیر در فارس ۲۴ و پنج دهم میلی متر بوده است.

به گزارش ایرنا، پیشتر هواشناسی فارس چهاردهم اردیبهشت ماه در اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به ۲ سامانه جدید بارش باران، گاهی رگبار، رعد وبرق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ از اواخر شامگاه جمعه چهاردهم اردیبشهت ماه در مناطق نیمه غربی، نیمه جنوبی، نیمه شمالی و مناطق مرکزی تا اواخر وقت شنبه پانزدهم همین ماه هشدار داده بود.

هواشناسی: فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس است 
جدول میزان بارندگی اخیر فارس

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha