۵۹.۲ میلی‌متر بارش در لیرابی چهارمحال و بختیاری ثبت شد

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر ۵۹.۲ میلی‌متر بارش در لیرابی شهرستان اردل این استان ثبت شد.

مهران چراغ‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با فعال شدن این سامانه بارشی ۴۸.۹ میلی‌متر بارش در کوهرنگ، ۴۷.۷ میلی‌متر در اردل، ۴۶.۴ میلی‌متر در بازفت کوهرنگ، ۳۷.۲ میلی‌متر در لردگان، ۳۶.۵ میلی‌متر در دوآب‌صمصامی کوهرنگ و ۳۳.۸ میلی‌متر در مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد ثبت شد.

وی افزود: همچنین به‌دنبال فعالیت سامانه اخیر میزان بارش در ایستگاه خانمیرزا ۲۷.۴ میلی‌متر، در شلمزار مرکز شهرستان کیار ۲۶.۹ میلی‌متر، در فارسان ۲۴.۹ میلی‌متر و در شهرکرد ۱۸.۱ میلی‌متر به ثبت رسید.

چراغ‌پور تصریح کرد: در این مدت میزان بارش در ایستگاه سورشجان شهرستان شهرکرد ۱۷.۱ میلی‌متر، در بلداجی شهرستان بروجن ۱۵.۲ میلی‌متر، در فرخ‌شهر ۱۳.۷ میلی‌متر، در سامان ۱۳.۴ میلی‌متر، در بن ۱۱.۷ میلی‌متر، در ایلبگی شهرستان سامان ۸.۳ میلی‌متر و در بروجن ۵.۵ میلی‌متر بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha