۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85464875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمدید یک کنسرت مشترک/ ۵ شب اجرا در تالار رودکی

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85464875
تمدید یک کنسرت مشترک/ ۵ شب اجرا در تالار رودکی

تهران- ایرنا- کنسرت مشترک «سامان احتشامی» نوازنده پیانو و «عمران فروزش» نوازنده تنبک تمدید شد و این کنسرت از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت ماه به مدت پنج شب در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت، احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو در این زمینه اظهارداشت: قرار بود کنسرت من و فروزش، ۱۹ اردیبهشت در تالار رودکی برگزار شود که با آغاز فروش بلیت کنسرت، تمامی بلیت‌ها فروش رفت و به دلیل استقبال خوب مخاطبان، کنسرت، ۲ شب دیگر؛ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شد.

وی افزود: با تمدید کنسرت و آغاز فروش بلیت، در مدت زمان کوتاه، تمامی بلیت‌های این کنسرت فروش رفت، در نتیجه تصمیم گرفتیم ۲ شب دیگر آن را تمدید کنیم.

احتشامی بیان کرد: براین اساس، با همکاری و همراهی بنیاد رودکی قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ نیز روی صحنه برویم و در نتیجه به مدت پنج شب به اجرای برنامه می‌پردازیم.

این آهنگساز و نوزانده پیانو گفت: در این کنسرت‌ها به همراه فروزش نوازنده تنبک، قطعاتی از زنده یاد همایون خرم که مخاطبان با آن خاطره دارند، اجرا می‌شود. بخشی از این کنسرت‌ها نیز به اجرای قطعاتی از یوهان باخ و آثار خودم اختصاص دارد.

سامان احتشامی موسیقیدان، آهنگساز و نوازنده پیانو متولد یکم اردیبهشت ۱۳۵۷ است. وی از طریق همکاری با جواد معروفی، محمد سریر و اسماعیل امین موید با ساز پیانو وارد دنیای موسیقی شد و سال ۱۳۷۱ با انتشار آلبوم «باغ به باغ» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

احتشامی سال ۱۳۶۸ موفق شد دیپلم افتخار جشنواره موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دریافت کند. وی طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴ با کسب مقام اول در پیانوی کلاسیک و ایرانی برنده لوح زرین و لوح تقدیر جشنواره موسیقی فجر و در سال ۱۳۸۲ نیز برگزیده همین جشنواره شد.

احتشامی و فروزش پیش از این نیز در آلبوم‌ها و کنسرت‌های مختلفی از جمله آلبوم «باغ رویاها» همکاری داشتند. آخرین کنسرت مشترک این هنرمندان اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ در شرایط شیوع کرونا به صورت آنلاین در تالار وحدت برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha