۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85464841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85464841
برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخی راه‌های استان بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب مسدود شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز جمعه اعلام کرد: اکنون تمامی محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنماها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها از تردد در آنها خودداری کنند.

همچنین با توجه به مسدود بودن محور عشق آباد به بردسکن، فرماندهی پلیس راه طبس - یزد به رانندگان توصیه کرد که از مسیر بشرویه تردد کنند.

فعالیت سامانه بارشی جدید از دیروز (پنجشنبه) در خراسان جنوبی آغاز شد و با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش‌ بینی است که در این زمینه هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شد.

مدیریت بحران استان هم اعلام کرد: بارندگی‌ها به ویژه در شرق استان ممکن است شدید باشد و سیلاب به راه بیندازد لذا مردم هشدارها را جدی بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha