فرمانده سپاه الغدیر: سه هزار نیروی جهادی به مردم سیل زده یزد کمک کردند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سه هزار نیروی بسیجی در قالب ۲۶۰ گروه جهادی به صورت افتخاری در روزهای اخیر در سیل به مردم مناطق مختلف استان کمک کردند.

سردار " حسین زارع‌کمالی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای گروه‌های جهادی به مردمی که در شهرهای مختلف و حاشیه شهر یزد درگیر سیل شدند با حضور به موقع و همراهی سایر اقشار کمک و کار خدمات رسانی را انجام دادند.

وی با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج و همراهی فعالان مساجد در ۱۲ شهرستان استان ادامه داد: تمامی گروه‌های جهادی بر حسب ضرورت در کنار مسئولان در آماده باش و آمادگی کامل هستند.

این مسئول عمده فعالیت گروه‌های جهادی را شامل هدایت روان آبها از کوچه‌ها و منابر به خصوص در بافت‌های قدیمی شهرها، شناسایی افراد آسیب‌دیده، لایروبی واحدهای مسکونی سیل‌زده و شست و شوی وسایل سیل‌زدگان در استان ذکر کرد.

زارع کمالی بیان کرد: گروه‌های جهادی در راستای کمک‌رسانی بهتر و خدمت‌رسانی به آحاد شهروندان با همت و پیگیری مسئولان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجهیزات مورد نیاز در خدمات رسانی مانند کف کش، لجن‌کش، موتور برق، ماشین‌آلات سنگین مجهز شدند.

استان یزد بیش از یک هزار گروه جهادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha