۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85464628
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مربی داماش: در بازی سخت و حساسی به پیروزی رسیدیم

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85464628
مربی داماش: در بازی سخت و حساسی به پیروزی رسیدیم

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در بازی سخت و حساسی به پیروزی رسیدیم و خوشبحتانه توانستیم هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مهدوی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای داماش و شهرراز شیراز در رشت اظهار کرد: در این دیدار موقعیتهای زیادی به دست آوردیم اما فقط توانستیم یک بار به گل برسیم.

وی افزود: فشار روی بازیکنان تیم بسیار زیاد است اما با این پیروزی، از این فشار کاسته می شود و امیدواریم که در بازی های آتی بتوانیم نتایج بهتری کسب کرده و از موقعیتهای خود بهتر سود ببریم.

وی ادامه داد: البته در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف تیم فوتبال شهرراز شیراز کار کرده بودیم و با نحوه بازی این تیم نیز آشنا بودیم و به همین دلیل توانستیم موقعیتهای زبادی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال داماش اضافه کرد: شهرراز شیراز هم تیمی قدرتمند است که بسیار خوب بازی می کند اما ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم.

مهدوی به شانس داماش برای ماندن در لیگ دسته یک نیز اشاره و بیان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست اما ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سهمیه خود را حفظ کنیم و تمرکز بر آن است که یک هفته به پایان این مسابقات، حضور ما در لیگ مسجل شود.

روی یک اشتباه گل دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال شهرراز شیراز نیز در نشست خبری پایان این دیدار اظهار کرد: در این دیدار بسبار خوب بودیم و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند اما در نهایت روی یک اشتباه و در وقتهای تلف شده گل دریافت کردیم.

ستار زارع افزود: البته واقف بودیم که بازی بسیار سختی را باید در رشت و مقابل داماش برگزار کنیم اما با این وجود بازیکنان ما خیلی خوب ظاهر شدند و مقاومت خوبی نیز انجام دادند اما در لحظات پایانی گل دریافت کردیم.

سرمربی شهرراز شیراز به داوری این بازی نیز انتقاد و خاطرنشان کرد: متاسفانه داوری بسیار ضعیف بود و می توان گفت که داوری این دیدار فاجعه بود و اشتباهات زیادی داشت و کارتهای بی موردی را به بازیکنان ما نشان داد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال داماش گیلان و شهرراز شیراز عصر پنجشنبه در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت داماش با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha