۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۲
کد خبر: 85464593
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تاج: زمینه برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال در کرمان فراهم‌ است

کرمان - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه استان کرمان می‌تواند پایه وسیع و خوبی برای فوتبال باشد، گفت: با در نظر گرفتن وجود ورزشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و هتل‌های استاندارد و مناسب در این استان در حال فراهم کردن زمینه برگزاری برخی مسابقات بین‌المللی فوتبال در کرمان هستیم.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج عصر پنجشنبه در مراسم تقدیر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان اظهار کرد: سهم استان کرمان در بخش زیادی از تیم‌های ملی فوتبال فوق العاده زیاد است.

وی تصریح کرد: پنج ورزشگاه استاندارد آسیایی در استان کرمان وجود دارد و اولین جایی که اجازه حضور بانوان را در ورزشگاه دادیم در ورزشگاه گل گهر سیرجان بود که استاندارد و مدیریت بسیار خوبی دارد.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است و انتظار می‌رود به فوتبال ساحلی کرمان نیز توجه ویژه‌ای شود.

تاج با تجلیل از مقام شامخ شهدای کرمان بویژه حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: کرمان از همه لحاظ برجسته است و مسوولان این استان کمک ویژه ای به فوتبال داشتند.

باشگاه های فوتبال کرمان به سمت اقتصادی شدن بروند

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: فوتبال به نشاط اجتماعی، آرامش و بحث اقتصادی استان کمک می کند ضمن اینکه ورزش یکی از راه‌های ساختار برون رفت از اقتصاد نفتی است.

امیر حسن زاده افزود: پیشکستوتان فوتبال زحمات زیادی کشیدند اما جایگاه ما باید بالاتر باشد؛ استعدادهای ورزشی در کرمان بسیار زیاد است و باید استعدادهای جنوب استان نیز شناسایی و پرورش داده شود.

وی تصریح کرد: اتفاقات فوتبال در شمال استان کرمان رقم‌ می خورد و باید به سمت توسعه متوازن و جنوب استان هم برویم؛ باشگاه های ما (تلاش کنند) به سمت اقتصادی شدن بروند.

معاون اقتصادی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: درخواست می‌کنیم که باشگاه های استان کرمان در تیم های فوتبال حتما از بازیکنان بومی استفاده کنند و فدراسیون نیز زمینه بازی های فوتبال در سطح آسیا را در کرمان فراهم کند.

حضور ۵۰ تیم لیگ برتری کرمان در سطح کشور

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: کار تجلیل از پیشکسوتان فوتبال پسندیده و ارزنده است و باید از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ها تکریم و تجلیل به عمل آید.

میثم پاریزی اظهار کرد: ورزش استان کرمان از ابتدای سال تاکنون سه قهرمانی لیگ برتر را بدست آورده است که جای افتخار دارد؛ تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر ایران شد؛ تیم فوتبال بانوان خاتون بم دهمین قهرمانی لیگ برتر بدست آورد و هندبال مس کرمان نیز قهرمانی زود هنگام خود را تثبیت کرد.

وی اظهار کرد: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد و اکنون توسعه متوازن در ورزش استان را دنبال می‌کنیم.

مهدی جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان کرمان نیز با بیان اینکه پیشکسوتان و دست اندرکاران فوتبال استان خدمات و زحمات زیادی انجام داده اند گفت: فوتبال استان در جایگاه خوبی قرار دارد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان در سرسرای زغال سنگ کرمان برگزار شد.

تاج: زمینه برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال در کرمان فراهم‌ است

در این آیین فدراسیون و هبات فوتبال استان کرمان لوح تقدیر خود را به پاس زحمات سبزپوشان سپاه پاسداران به سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اهدا و از خانواده شهیدان سلطانی نژاد که هشت عضو خود را در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از دست دادند تجلیل به عمل آمد.

تاج: زمینه برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال در کرمان فراهم‌ است

همچنین از سردیس اکبر ایرانمنش، سید ابوالحسن مهدوی، حمید نیک نفس، سید نصرالله گنجعلیخانی و ضا نژاد زمانی از مدیران اسبق و پیشکسوت فوتبال استان کرمان رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha