۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85464393
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هاشمی: پیروزی برابر الریاضی را فراموش کردیم

تهران-ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بُرد برابر الریاضی را فراموش کردیم و با تمرکز و غیرتی که در بازیکنانم است می‌رویم تا در دیدار سوم برابر این تیم لبنانی پیروز شویم.

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان شب گذشته در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در تالار زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان رفت و موفق شد این تیم را ۹۵ بر ۸۵ شکست دهد.

در بازی نخست و در بیروت، الریاضی ۹۵ بر ۶۰ پیروز شده بود و شاگردان هاشمی با این پیروزی کار را به بازی سوم کشاندند تا همچنان امیدها برای نماینده بسکتبال ایران زنده بماند. تکلیف قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا در دیدار سوم روز ۱۹ اردیهشت‌ از ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت مشخص خواهد شد.

مصطفی هاشمی پس در خصوص پیروزی تیمش برابر الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا، اظهار داشت: مهم این بود که ما بتوانیم در این بازی برنده از زمین بازی خارج شویم که این اتفاق هم افتاد. بعد از نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد خودمان را برای این بازی آماده کردیم و بازیکنانم با تلاش و غیرتی که داشتند موفق شدند نتیجه‌ای که در بیروت رقم خورده بود را جبران کنند.

وی ادامه داد: در بازی رفت خوب نبودیم که دلایل خاص خود را دارد اما بازیکنان شهرداری جاه‌طلب و به وظایف خود متعهد هستند و با غیرت به میدان می‌روند. نفراتی که ما در اختیار داریم با همین حس جاه‌طلبی از چالش‌هایی که در آن گرفتار می‌شویم به سلامت عبور کرده و برای موفقیت و پیروزی، می‌جنگند.

سرمربی شهرداری گرگان با اشاره به نتیجه دو دیدار گذشته گفت: ایرادهایی وجود دارد که باید برای بازی سوم حل شود. همه چیز برای ما تمام شده و به فکر پیروزی که در تهران کسب کردیم، نیستیم. تمام تمرکز ما از الان به بعد روی بازی سوم در بیروت است چراکه باید دست پر از این میدان خارج شویم هرچند الریاضی نیز تیم بسیار خوبی است و از بایکنان با کیفیت بهره می‌برد.

هاشمی: پیروزی برابر الریاضی را فراموش کردیم

هاشمی در واکنش به حضور بازیکنان باکیفیت خارجی در تیم الریاضی اظهار داشت: حضور بازیکنان شاخص و باکیفیت موجب رشد سایر بازیکنان می‌شوند. اما در تیم ما شرایط متفاوت است و با همین شرایط هم خوب بوده و عالی کار کردند و می‌رویم تا در بازی سوم، بهترین خودمان باشیم.

وی در واکنش به چرایی میزبانی الریاضی از ۲ بازی فینال برابر شهرداری گرگان یادآور شد: برای ما هم سئوال است که چرا چنین تصمیمی را گرفتند. اگر هدف توسعه این رشته در سطح آسیاست باید شاهد نگاه عادلانه و تصمیم‌های حرفه‌ای باشیم اما در شرایطی که وضعیت ما از الریاضی بهتر بود، ۲ میزبانی فینال را به آنها دادند، این در شرایطی است که الریاضی یک بازی نیمه‌نهایی را هم برابر ساجس باخت اما ما بدون باخت به فینال رسیدیم و تفاضل گل بهتری هم نسبت به این تیم داشتیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha