۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85464391
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: ۷۴۰ واحد مسکونی در بخش‌های خودساز و انبوه‌ساز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر سمنان پیشرفت ۶۵ درصدی در ساخت دارد. 

سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، افزود: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

استاندار سمنان گفت که خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفته و گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

وی با بیان اینکه در شهرهای دیگر استان سمنان نیز این شرایط در قالب طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، تاکید کرد: بزرگترین سایت ویلاسازی در دامغان و بزرگترین سایت احداث واحد مسکونی نیروهای مسلح در شاهرود نیز با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

به گفته هاشمی، سایت ۲۰۵ هکتاری در کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.

وی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده اشاره و خاطرنشان کرد: در این قالب نیز تعداد طرحی ۲۰۰ واحدی در آینده آغاز می‌شود.

استاندار سمنان یادآور شد: در راستای حمایت از تولید و ظرفیت محصولات داخل استان، تاکید شده تا در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مصالح داخل استان استفاده شود.

ساخت مسکن در سمنان با اهتمام دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار ایرنا، عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن در سمنان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم آغاز شد.

همزمان با دومین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت به استان سمنان، عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری سمنان و فرآیند واگذاری زمین گروه خودساز به یکهزار و ۸۰۰ متقاضی نهضت ملی سمنان آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha