۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85464358
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل دستگیر شد

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85464358
دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل دستگیر شد

اردبیل_ایرنا_ معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل از شناسایی و دستگیری دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، مرتضی طاهری فرد روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: از نامبرده ۴۰۰ فقره قرارداد سهم مالک واهی که در دست فروش به مردم بود، کشف شده است

روز گذشته هم یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل که با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

به گفته حسین سالاری معاون دادستان مرکز استان اردبیل، در بازرسی از بنگاه املاک وی، تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

معاون دادستان مرکز استان اردبیل تاکید کرد: عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha