۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85464352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: هم‌افزایی رسانه‌های ایلام در پیگیری مطالبات جهادگونه است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: رسانه‌های استان ثابت کرده اند، خارج از هر گونه اختلاف فکری و سیاسی، برای منافع کلی استان با یک‌دیگر، هم‌صدایی و هم افزایی جهادگونه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان ایلام‌ با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی کشور، اظهار کرد: نمونه بارز هم‌افزایی رسانه ها در مورد انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز منطقه غرب کشور به استان ایلام بود که رسانه های استان همسو با هم این موضوع را به طور جدی پیگیری کردند.

وی افزود: فرایند انتقال این پروژه در پیگیری‌ها و رایزنی‌های مجدانه مسئولان استان با هیات دولت سرانجام با دستور رئیس جمهور و مطالبه‌گری رسانه ها پس از ۴۲ سال به استان ایلام منتقل شد.

بهرام‌نیا تاکید کرد: هر چند در مسیر خدمت مسئولان به مردم مشکلاتی وجود دارد، اما رسانه ها به عنوان چشمان بینای جامعه مسایل را رصد و با انتقادهای دلسوزانه و ارایه راهکارها آن‌ها را به مسئولان یادآوری می‌کنند.

وی تاکید کرد: دشمن در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نگاه ویژه ای به استان داشت اما با افشاگری و تبیین رسانه های استان، به اهداف و نقشه های شوم خود دست نیافت.

استاندار: هم‌افزایی رسانه‌های ایلام در پیگیری مطالبات جهادگونه است

بهرام‌نیا بیان کرد: رسانه های استان با هر تفکر و گرایش سیاسی، متعهد به آرمان ها و اهداف نظام هستند و هدف غایی همه آنها پیشرفت و رشد ایلام است.

استاندار نقش رسانه ها در افزایش شور مشارکت انتخاباتی مردم را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: نقش تاثیرگذار رسانه های استان در مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند انکارناپذیر بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: صاحبان رسانه‌های استان افرادی متعهد و انقلابی هستند که با وجود اختلاف سلیقه و دیدگاه سیاسی، در مباحث مهمی چون خطوط قرمز کشور و منافع مشترک ملی و استانی همدل، همراه و متحد هستند.

"محمد سبحان حسنی" افزود: رسانه های استان نقشی تاثیرگذار برای شرکت فراگیر مردم در راهپیمایی ها، انتخابات و شور اربعین داشته اند.

وی یادآور شد: رسانه ها پل ارتباطی مردم با مسئولان و زبان گویای مطالبات جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان مجازی استان ایلام با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و شماری از اصحاب رسانه استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha