۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85464291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها در آبادان مشخص شد

آبادان - ایرنا - شهردار آبادان گفت: ۳۰ نقطه در این شهر برای تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص یافت.

یاسین کاوه‌پور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: شهرداری آبادان با هدف حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس بر روی دیوارها و مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری و تابلوها، اقدام به تعیین ۳۰ نقطه برای تبلیغ انتخابات در سطح شهر مشخص کرده است.

وی از طرفداران داوطلبان انتخابات مجلس درخواست کرد با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیر مجاز خودداری کنند و افزود: فضای مناسبی در سطح شهر برای تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه نامزدها می‌توانند از این فضاها استفاده کنند.

شهردار آبادان گفت: متاسفانه در مرحله نخست انتخابات برخی از طرفداران نامزدهای انتخابات پوسترهایی را در مکان‌های عمومی و خصوصی نصب کردند که با اخلاق انتخاباتی و قوانین سازگاری ندارد.

وی افزود: برای زیبا سازی شهر همه باید تلاش کنیم تا چهره شهر آراسته بماند و با همکاری همه شهروندان و طرفداران داوطلبان انتخابات سیمای شهر را از هر گونه آسیب محافظت کنیم.

کاوه پور اظهارکرد: در صورت مشاهده نصب تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در مکان‌های ممنوعه، ابتدا تذکرات شفاهی ارایه و در صورت بی‌توجهی، تخلفات مستندسازی و با حضور ماموران انتظامی، نماینده دادستان و نماینده فرماندار پاکسازی می‌شود.

تبلیغات مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آبادان از امروز با شرکت چهار نامزد راه یافته به این مرحله آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha