۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85464249
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نیکوکار گنبدی برای دانشکده پرستاری ساختمان می‌سازد

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸
کد خبر: 85464249
نیکوکار گنبدی برای دانشکده پرستاری ساختمان می‌سازد

گنبدکاووس- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس از احداث ساختمان مستقل برای دانشکده پرستاری توسط «حاج‌محمد طاهری» از نیکوکاران این شهرستان خبر داد و گفت: تفاهمنامه ساخت این پروژه با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع امضا شد.

فرهاد بدیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: براساس تفاهمنامه امضا شده، تمام هزینه احداث ساختمان دانشکده پرستاری گنبدکاووس که قرار است تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد توسط نیکوکار نامبرده شده تامین و پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: تفاهمنامه ساخت ساختمان دانشکده پرستاری گنبدکاووس عصر دیروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در محل دانشگاه علوم پزشکی گلستان و باحضور رییس و معاونین دانشگاه، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت این استان و محمد طاهری نیکوکار گنبدی امضا شد.

نیکوکار گنبدی برای دانشکده پرستاری ساختمان می‌سازد

بدیعی ادامه داد: دانشکده پرستاری گنبدکاووس در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ و با عنوان مجتمع آموزش عالی سلامت فعالیت خود را آغاز کرد و در تیرماه ۱۴۰۲ به دانشکده پرستاری ارتقاء یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس همچنین یادآور شد: مجوز مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان در سال تحصیلی 1394 _1395 توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده بود که پس از ۲ دوره پذیرش دانشجو ۲۰ و ۲۲ نفره، چند سالی فعالیت آن متوقف شده بود.

هم اکنون در شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، ۹ واحد دانشگاهی دولتی و غیردولتی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha