۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85464244
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای کرمان رگبار باران و بارش تگرگ پیش‌بینی کرد

کرمان- ایرنا- هواشناسی کرمان اعلام کرد که طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز (پنجشنبه) و فردا در برخی مناطق استان، رگبار باران و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا شاهد ناپایداری های جوی در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

طبق این اطلاعیه، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه آمده است: در همین مدت در برخی مناطق شمال غربی و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت که خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در برخی مناطق جنوب شرقی محتمل است.

بنا بر این اطلاعیه، روز شنبه (هفته آینده) در برخی مناطق مرکزی رگبار پراکنده باران و در مناطق شمال غربی و جنوبی با تداوم وزش باد نسبتا شدید خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار مورد انتظار است.

هواشناسی کرمان اعلام کرده است که از روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش بینی می شود.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، در ۲۴ ساعت گذشته، لاله‌زار در شهرستان بردسیر با چهار درجه سردترین و منوجان با ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بوده‌اند و بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۷ درجه و ۱۲ درجه بالای صفر بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha