۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85464212
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی تکواندو: با هشت ورزشکار عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور گفت: با تمام توان و هشت ورزشکار عازم مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام می‌شویم.

مجید افلاکی روز جمعه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گرچه اکثر ملی پوشان ما جوان هستند و میانگین سنی تیم نیز حدود ۲۰ سال است، اما شرایط خوب و مناسبی دارند.

وی افزود: در دوره گذشته این رقابتها نتوانستیم نتایج خوبی کسب و در رتبه پنجم قرار گرفتیم اما اینک تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با قدرت کامل در مسابقات حضور یافته و با کسب نتیجه و مقام مطلوب بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی به برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در گیلان نیز اشاره کرد و ادامه داد: این آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو ایران پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است که این رقابتها در کشور ویتنام برگزار می شود و خوشبختانه سطح کیفی این اردو نیز، بسیار مناسب است.

سرمربی تیم ملی تکواندو بیان کرد: تکواندوکاران ملی پوش حاضر در این اردو که به این مسابقات اعزام می شوند، از رنکینگ(رتبه بندی) بسیار مناسب جهانی و آسیایی برخوردارند، ضمن اینکه مهران برخورداری و آرین سلیمی ۲ تکواندوکار ایرانی که در مسابقات المپیک فرانسه نیز حضور می یابند، در رقابتهای قهرمانی آسیا نیز ما را همراهی می‌کنند.

افلاکی خاطرنشان کرد: به هرحال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا که از روز ۲۵ اردیبهشت ماه به مدت ۶ روز به میزبانی شهر دانانگ در کشور ویتنام برگزار خواهد شد، شرکت کنیم.

وی اظهار کرد: به طور حتم هدف تیم ملی تکواندو کسب عنوان نخست مسابقات قهرمانی آسیا است که البته برای تحقق این امر، حریفان سرسختی دارد اما ملی پوشان تکواندو تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: تکواندوکاران ما در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه نیز نتایج درخشانی کسب کرده و در نهایت بتوانند با کسب مدال، مسابقات را به اتمام برسانند.

به گزارش ایرنا، در اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو بزرگساللان کشور که در آکادمی قهرمانی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برپا شده، مهدی حاجی موسایی، ابوالفضل زندی، متین رضایی، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، سعید فتحی، علی خوش روش، محمد حسین یزدانی و آرین سلیمی حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha