نخستین مرحله اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی شهر کرمانشاه آغاز شد.

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان که جنبه انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در تایلند به شمار می رود به مدت چهار روز در کمپ تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

رضا رستمی اضافه کرد: در این اردو ۳۵ نفر از بانوان از استان های مختلف حضور دارند که در سالن اختصاصی این مجموعه که تنها سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان در کشور به شمار می رود و در کمپ تیم های ملی قرار دارد حضور دارند.

وی افزود: از استان کرمانشاه نیز فاطمه احمدی، هدیه احمدی، نازنین غزلی و رویا ابراهیمی به عنوان بازیکن و صبا یوسفی به عنوان مدیر اجرایی در این اردو حضور دارند.

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران با بیان اینکه این اردوها تا زمان اعزام تیم در شهریورماه امسال در ۱۰ مرحله برگزار خواهد شد گفت: در این دوره از اردو ۳۵ بازیکن حضور دارند که این برای اولین بار است که طی سال های گذشته این تعداد به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

رییس کمیته سپک تاکرای استان کرمانشاه در ادامه افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثر مجموعه ای ویژه بانوان است و تمام امکانات و تجهیزات لازم در آن برای برگزاری یک اردوی مطلوب وجود دارد، این مجموعه در ایران برای برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان در رشته بانوان شهریورماه امسال به میزبانی شهر کورات تایلند برگزار می شود.

سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به‌ جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود. این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی دارای محبوبیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha