۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85464168
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ملوان با هوادارانش علیه هوادار

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۶
کد خبر: 85464168
ملوان با هوادارانش علیه هوادار

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چارچوب رقابتهای لیگ برتر کشور باید مقابل تیم هوادار تهران قرار گیرد که بی‌شک ملوانان با حمایت هواداران خود مترصد پیروزی در این دیدار خانگی هستند.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و هوادار تهران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز(دوشنبه) در هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که تاکنون در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر نتایج درخشانی را با مدیریت و کادرفنی جدید خود کسب کرده، مترصد پیروزی در این بازی خانگی است تا همچنان جزو تیمهای بالای جدولی قرار داشته باشد.

از سوی دیگر ملوانان اگر در این دیدار بتوانند تیم هوادار را شکست دهند، همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیا باقی خواهند ماند و به همین دلیل این تیم در سایر بازی‌های باقیمانده نیز تلاش خواهد کرد تا حریفانش را شکست دهد.

مربی ملوان: برتری محسوسی نسبت به تیم سایپا داشتیم

تارتار: برتری برابر سپاهان می تواند مقام سوم را برای ما ارمغان بیاورد

تیم فوتبال ملوان هفته گذشته نیز در بازی خارج از خانه خود مقابل تیم استقلال خوزستان بازی قابل قبولی را ارایه داد و با توجه به اینکه با یک گل از حریفش جلو بود سرانجام به نتیجه مساوی دست یافت تا نبرد تیمهای شمال و جنوب کشور در لیگ برتر برنده نداشته باشد.

ملوانان با امتیازی که از این مسابقه و در بازی خارج از خانه خود کسب کردند، برای کسب پیروزی در بازی خانگی خود مقابل تیم هوادار تهران قرار خواهند گرفت تا همچنان به روند صعودی خود در لیگ برتر فصل جاری ادامه دهند.

بی شک یکی از نقاط قوت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازی‌های خانگی، هواداران این تیم هستند که از ابتدا تا انتهای مسابقه بدون درنظر داشتن نتیجه بازی تیم خود را تشویق می‌کنند و به عنوان یار دوازدهم به کمک ملوان می‌آیند.

بی شک یکی از نقاط قوت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازی‌های خانگی، هواداران این تیم هستند که از ابتدا تا انتهای مسابقه بدون درنظر داشتن نتیجه، تیم خود را تشویق می‌کنند و به عنوان یار دوازدهم به کمک ملوان می‌آیندمهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در اکثر مصاحبه‌های پیش و پس از بازی از طرفداران ملوان بابت حمایت آنان تشکر و قدردانی کرده و در بازی های خانگی خواهان حضور همه جانبه هواداران ملوان در ورزشگاه است.

با این وجود تیم فوتبال ملوان در دیدار مقابل تیم هوادار تهران تلاش دارد تا با حمایت هواداران خود به برتری دست یافته تا با احتمال توقف تیم تراکتورسازی تبریز جای این تیم را در جدول رده‌بندی تصاحب کند.

روحیه خوب هوادار برای بازی مقابل ملوان

اما تیم فوتبال هوادار تهران که در چند هفته اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده، بی شک بازی سختی را باید با تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی انجام دهد.

تیم فوتبال هوادار تهران با هدایت مسعود شجاعی سرمربی جوانش در چهار بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و با روحیه خوب مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرار خواهد گرفت و به طور حتم این تیم نیز به فکر متوقف کردن ملوان و کسب امتیاز در این بازی خارج ار خانه است.

ملوان با هوادارانش بر علیه هوادار

با توجه به بازیکنانی که تیم فوتبال هوادار تهران دراختیار دارد و از سوی دیگر برخی از این بازیکنان در چند هفته اخیر نیز پیشرفت مناسبی داشتند، کار برای ملوان سخت خواهد کرد و سرمربی این تیم نیز بی شک برای انجام یک بازی تماشاگرپسند رودر روی ملوان قرار می گیرد.

با این وجود بازی تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و هوادار تهران باید یک بازی هجومی، تماشاگرپسند و پرگل باشد زیرا هر ۲ سرمربی اعتقاد به بازی دفاعی ندارند و دوست دارند که مقابل حریفان خود بازی هجومی را به نمایش بگذارند

با این وجود بازی تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و هوادار تهران باید یک بازی هجومی، تماشاگرپسند و پرگل باشد زیرا هر ۲ سرمربی اعتقادی به بازی تدافعی ندارند و می کوشند مقابل حریفان خود بازی هجومی را به نمایش بگذارند.

در این میان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دلیل میزبانی، این شانس را دارد که با حمایت هواداران خود بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد و مقابل تیم هوادار تهران به پیروزی برسد.

تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۳۹ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال هوادار تهران نیز با کسب ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha