۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85464153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراهم شدن بستر توسعه اقتصادی کردستان با مشارکت مردم میسر است

سنندج- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مهمترین رکن شعار سال مردمی سازی است و با مشارکت گرفتن از مردم می توان بسترهای توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، بختیار خلیقی روز پنجشنبه در جلسه توجیهی اهداف و برنامه های عملیاتی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در سنندج اظهار کرد: انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دستیابی به توسعه اقتصادی و رشد پایدار در گرو تقویت بنیه تولید داخلی کشورها است، اضافه کرد: در حال حاضر استان دارای ظرفیت های صنعتی، معدنی و تولیدی مناسبی بوده است که باید با برنامه ریزی مناسب و مشارکت هر چه بیشتر مردمی به بهترین شکل بهره برداری شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: توسعه واقعی زمانی اتفاق می افتد که گروه های مختلف مردم از جمله صنعتگران، معدن کاران و بازاریان خود را در این فرایند سهیم و مسئول بدانند.

خلیقی با بیان اینکه جهش تولید به ارتباط بین صنعت و دانشگاه، پژوهش های کاربردی و فعالیت های دانش بنیان رونق می دهد، یادآور شد: در حال حاضر جهش تولید امکان جبران خسارت های اقتصادی ناشی از اختلال در بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی در کشور را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تمامی اهداف و برنامه های صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه جامعه هدف این اداره کل طیف عظیمی از مردم هستند انتظار می رود در تمامی حوزه ها بستر حضور هر چه بیشتر مردم فراهم شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha