ترزیچ: در پاریس و با شکست پاری‌سن‌ژرمن به فینال می‌رسیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال دورتموند گفت: بازی سختی بود اما نیمی از راه حضور در فینال را طی کردیم و تلاش می‌کنیم تا کار را در پاریس تمام کنیم.

به گزارش ایرنا، ادین ترزیچ بعد از برتری یک بر صفر تیمش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطر نشان کرد: ما در یک بازی خانگی توانستیم پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهیم، اما کار هنوز تمام نشده چرا که باید در دومین بازی هم به میدان برویم و تلاش خواهیم کرد تا فرم خوب خود را در بازی برگشت و در پاریس هم حفظ کنیم.

وی ادامه داد: هر چند بازی سختی بود اما توانستیم برنده از زمین بازی خارج شده و نتیجه خوبی بگیریم، ما شایسته این پیروزی بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که این اتفاق رخ نداد. دورتموند این فرصت و شانس را دارد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و نمی‌خواهیم شانسی که نصیب‌مان شده را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال دورتمند در مورد عملکرد جیدون سانچو گفت: من از بازی خوب او شگفت‌زده نشدم، او را در تمرینات می‌بینم و به شرایط این بازیکن واقفم. شاخصه‌هایی دارد که به ما کمک می‌کند و باید با تلاش بیشتر از الان خودمان را برای بازی برگشت در پاریس آماده کنیم تا یکی از تیم‌های راه یافته به فینال باشیم.

بازی برگشت دو تیم سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۲۲:۳۰ در پاریس برگزار خواهد شد. رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha