انریکه: هنوز چیزی تمام نشده/ منتظر شکل متفاوتی از ما در پاریس باشید

تهران-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن گفت: دیدار برگشت برابر دورتموند در خانه و در حضور هواداران ما می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و تصویری متفاوت از ما در پاریس خواهید دید.

به گزارش ایرنا، لوئیز انریکه بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر دورتموند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که توپ وارد دروازه نشد، اما هنوز چیزی تمام نشده چرا که این فرصت را داریم تا در خانه و در حضور هواداران خود به مصاف دورتموند برویم و این می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

وی ادامه داد: بازی برگشت و خانگی در پاریس می‌تواند به پاری‌سن ژرمن کمک کند تا شکست بازی رفت را جبران کند، نقش هواداران ما در این بازی بسیار مهم است و از آنها می‌خواهیم حمایت کاملی از تیم داشته باشند.

انریکه خاطر نشان کرد: دورتموند فوتبال خوبی را بازی می‌کند، تلاش آنها در بازی رفت به ثمر نشست اما توپ‌های ما گل نشد. نتیجه‌ای که رقم خورد نشان می‌دهد این بازی تا چه اندازه به هم نزدیک بوده و منتظریم تا در پاریس از آنها میزبانی کنیم.

بازی برگشت دو تیم سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۲۲:۳۰ در پاریس برگزار خواهد شد. رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha