سرمربی الریاضی: خوب نبودیم و باختیم/ در بیروت قهرمان می‌شویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان گفت: باید در بازی سوم و در بیروت شهرداری گرگان را شکست بدهیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را به دست آوریم.

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان شب گذشته در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در تالار زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان رفت و موفق شد این تیم را ۹۵ بر ۸۵ شکست دهد.

در بازی نخست و در بیروت، الریاضی ۹۵ بر ۶۰ پیروز شده بود و شاگردان هاشمی با این پیروزی کار را به بازی سوم کشاندند تا همچنان امیدها برای نماینده بسکتبال ایران زنده بماند. تکلیف قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا در دیدار سوم روز ۱۹ اردیهشت‌ از ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت مشخص خواهد شد.

احمد فران بعد از شکست تیمش برابر شهرداری گرگان اظهار داشت: بازی سختی بود،‌ بعد از بُرد در بیروت شرایط در تهران تغییر کرد و نتیجه را واگذار کردیم. حالا باید برای بازی بعدی آماده شویم و امیدواریم در خانه و با حمایت هواداران خود بتوانیم شهرداری گرگان را شکست بدهیم.

وی ادامه داد: شب خوبی برای ما نبود، در بازی اول از فرصت‌ها به خوبی بهره بردیم و توانستیم از ظرفیت‌هایی که داشتیم به بهترین شکل ممکن بهره ببریم اما در بازی دوم آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت و در نهایت دست خالی از این دیدار، خارج شدیم.

سرمربی الریاضی: خوب نبودیم و باختیم/ در بیروت قهرمان می‌شویم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha