استاندار فارس: بر تمام مراحل اجرای طرح نهضت ملی مسکن نظارت خواهیم داشت

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به اولویت دار بودن طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: بر تمام مراحل اجرای طرح در فارس نظارت خواهیم داشت .

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، در جلسه شورای مسکن استان در شیراز افزود: ضرورت دارد که همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پروژه‌های خدماتی نیز اجرا شود.

وی ادامه داد: در فرایند احداث نهضت ملی مسکن، اولویت اول با مسجد و مدرسه و در مرحله بعد زیرساخت های حوزه سلامت و ورزش قرار دارند.

او اظهار کرد: اولویت سوم با احداث کتابخانه و مراکز انتظامی است که باید همزمان با اجرای پروژه‌ها در نهضت ملی مسکن، تمام این اولویت ها در دستور کار قرار گیرند.

استاندار فارس: بر تمام مراحل اجرای طرح نهضت ملی مسکن نظارت خواهیم داشت

استاندار فارس، با اشاره به تمرکز دولت برای حل مشکلات تعاونی های مسکن گفت: دولت سیزدهم تلاش زیادی برای بهبود وضعیت معیشت و مسکن جامعه دارد و باید از تجربیات موفق در این حوزه بهره مند شد.

ایمانیه، مهمترین رسالت مدیران را گره گشایی از کار مردم برشمرد افزود: اجرای صحیح طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند نقش ارزنده‌ای در جهش تولید ایفا کرده و به افزایش اشتغال کمک کند.

وی، از مدیرکل راه و شهرسازی فارس خواست تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به تهیه جدول زمان بندی تامین زمین ۱۰۰ درصدی در استان اقدام کند.

استاندار فارس، با اشاره به اینکه برخی متقاضیان نهضت ملی مسکن توان پرداخت دیون را ندارند ادامه داد: ضمن مشارکت با انبوه سازان، می‌توان برای اقشار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به شیوه‌های مختلفی تامین اعتبار کرد.

ایمانیه افزود: برخی از افراد و خانواده‌های نیازمند، تحت پوشش هیچ مجموعه و سازمانی حمایتی نیستند و برای اقساط نهضت ملی مسکن آنها باید چاره‌ای اندیشیده شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha