۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85463935
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

ادامه جست‌وجو برای یافتن «یسنا»

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۱
کد خبر: 85463935
ادامه جست‌وجو برای یافتن «یسنا»

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه چند روز پس از گمشدن «یسنا دیدار»، هنوز هیچ نشانه‌ای از این کودک چهار ساله کلاله‌ای پیدا نشده گفت: جستجوی‌های تخصصی برای پیدا کردن این کودک ادامه دارد.

قاسم غریب آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت با اطلاع از گم شدن کودک چهار ساله اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله، نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت پای کار آمد و به دلیل مطالبه مردمی یک فروند بالگرد هم برای گشت زنی در منطقه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: چندین دستگاه پاراموتور و هلی شات در کنار سگ‌های زنده یاب به همراه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروی هلال احمر و مردمی به صورت هوایی و زمینی در منطقه حضور و کار گشت زنی را انجام دادند.

غریب آبادی گفت: نیروهای هلال احمر در سه روز نخست به صورت خطی متر به متر تا شعاع پنج تا ۶ کیلومتری را گشت زنی کردند.

وی افزود: دیروز صبح فرماندار کلاله نشست شورای مدیریت بحران را در همان روستا برگزار کرد و تصمیم گرفته شد تا امروز (پنجشنبه) گشت‌زنی به صورت تخصصی با هلی‌شات و پاراموتورها و دسته‌های امنیتی و دوربین‌های دید در شب انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: تاکنون اثری که نشانه دهنده زنده و یا مرگ این کودک باشد در منطقه پیدا نشده است.

وی افزود: چهار تیم هلال احمر همچنان در منطقه مستقر هستند و نیروهای تخصصی هم اقدامات لازم جست و جوی را انجام می‌دهند.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha