مدیرکل بنیاد شهید مازندران: معلمان راه شهدا را برای نوجوانان تبیین کنند

ساری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان این که معلمان راه پر سعادت شهدا را برای نوجوان، جوانان و دانش آموزان تبیین کنند، گفت: پذیرش جوانان در بیان این اندیشه توسط معلمان بهتر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید کهنسال روز پنجشنبه در مراسم تجلیل تعدادی از معلمان ایثارگر بابل افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر به روشنگری و تنویر افکار عموی به خصوص برای نسل جوان، به معلمان نیاز داریم.

وی اظهار داشت: نقش معلمان در جهاد تبین و پاسخگویی به شبهه های جوانان در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است.

کهنسال با بیان این که در دولت سیزدهم کارهای زیربنایی مهم در بنیاد شهید انجام شد، خاطرنشان کرد: این عملکردهای مثبت در بخش های مختلف اشتغال، معیشت و درمان باید برای افکار عمومی تشریح شود.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران افزود: نگاه تحولی در این بنیاد سبب شد که خدمات بهتری به جامعه بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران ارائه شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: تقاضای ما از استادان دانشگاه و معلمان پرتلاش آن است که اخلاص جامعه ایثار گری را برای نسل جوان بازشناسی کنند.

به گزارش ایرنا، مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است. از مجموع شهدای این استان، سپاه ۲ هزار و ۱۶۹، بسیج مردمی چهار هزار و ۴۷۷، ارتش ۲ هزار و ۷۳۸، ناجا ۶۲۳، ۳۰ شهیده زن و ۳۶۳ شهید از سایر اقشار جان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم انقلاب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha