۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85463595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۲۰ شهروند ایلامی با استاندار ایلام دیدار چهره به چهره داشته اند

ایلام-- ایرنا- دیدار چهره به چهره استاندار ایلام با اقشار مردم این استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام نیا" در پایان این دیدار مردمی و چهره به چهره با جمعی از مردم استان، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اشتغال، مساعدت مالی، بحث درمان و درخواست تسهیلات برای اشتغال‌زایی و درخواست کارهای عمرانی و خدمات شهری و روستایی عمده درخواست‌های و مطالبات مردم در این برنامه دیدار چهره به چهره بود.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم، حضور در بین مردم، ملاقات بدون واسطه با آنها از رسالت دولت مردمی ایران قوی است، گفت: در این راستا از ابتدای کار دولت سیزدهم، دیدارهای مردمی در دستور کار قرار گرفته و مجموع شهروندان ایلامی که تا کنون در سالن شهید رجایی استانداری ایلام با استاندار دیدار کردند به یک هزار و ۲۰ نفر رسیده است.

استاندار ایلام با اشاره به ۱۱۰ سفر شهرستانی و دیدار با مردم این شهرستان‌های گفت: همچنین در دفتر استانداری، میز خدمت، در محل برگزاری نماز جمعه نیز به صورت چهره به چهره و در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و مطالبات مردم پاسخ داده شده است.

یک هزار و ۲۰ شهروند ایلامی با استاندار ایلام دیدار چهره به چهره داشته اند

بهرام نیا با بیان اینکه بخشی از مطالبات و خواسته‌های شهروندان در این دیدارها، حل می شود، اضافه کرد: بخش دیگر این درخواست‌ها برای پیگیری به مدیران مربوط ارجاع داده میشود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در یازدهمین دیدار عمومی و چهره به چهره استاندار ایلام با مردم،مشکلات و خواسته‌های ۳۵ شهروند ایلامی مطرح شد که استاندار ایلام دستور پیگیری و رفع این مطالبات را صادر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha