خانه نوآوری نماد افتخار و نشانگر پیشرفت علمی‌ و فناوری ایران است

تهران- ایرنا- رییس کل گمرک عراق خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) را نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه جانبه علمی‌ و فناوری ایران دانست.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، حسن حمود حسانی مشاور وزیر مالیه و رییس کل گمرک عراق ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) بازدید کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در خانه نوآوری و فناوری ایران اظهار داشت: کالاهایی که در خانه نوآوری و فناوری ایران به نمایش گذاشته شده از فناوری بالایی برخوردار هستند.

رییس کل گمرک عراق به پیشرفت چشمگیر بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: به نظر من خانه نوآوری ایران نماد افتخار ایرانیان است و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در تمام زمینه‌های علمی‌ و فناوری نشان ‌می‌دهد.

براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسانی تصریح کرد: دستاورد مجموعه های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است. این شرکت‌ها با کمک نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی، دانش را به فناوری (محصول یا خدمات) و در نتیجه ثروت تبدیل کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار ارزشمند است و سبب شکل‌گیری اتفاقات خوبی برای ایران خواهند بود.

به گزارش ایرنا، ششمین نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ هشتم اردیبهشت ماه گشایش یافت. این نمایشگاه تا عصر امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

خانه نوآوری و فناوری ایران به صورت دائم در نمایشگاه بین المللی تهران مستقر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha