نامزد انتخابات مجلس: رفع معضل حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده مشهد نیازمند نگاه ملی است + فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مشهد و کلات گفت: حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده از معضل‌های دیرینه و مهم کلان‌شهر مشهد است که در صورت راهیابی به مجلس برای رفع آن‌ها تلاش خواهم کرد.

«کاظم معتمدی‌فر» در بخش دیگری از سخنان خود، طرح جامع زیارت و تحول در زمینه اقتصادی و تولیدی کشور را از دیگر برنامه های خود معرفی کرد.

وی دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار است و سابقه ۴۰ سال مدیریت در حوزه‌های گوناگون از جمله فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و پژوهش در دولت و بخش خصوصی را دارد.

ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت دخانیات کشور، عضویت در هیات مدیره هلدینگ گروه بهمن، رییس هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز، رییس هیات مدیره قند آستان قدس، معاون اقتصادی سرمایه گذاری بانک مهر و عضو هیات موسس شرکت تعاونی توسعه عمران مشهد بخشی از سوابق اجرایی معتمدی‌فر است.

در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی مشخص شد و یک نماینده دیگر باید از میان دو نامزد شامل «کاظم معتمدی‌فر و حسنعلی اخلاقی» برای تصاحب تنها کرسی باقی‌مانده حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم برگزیده شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha