۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85463389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرورت تجهیز مرزبانی به سامانه‌های رصد و کنترل الکترونیکی

بوشهر-ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با هدف پیشبرد هر چه بهتر ماموریت‌های محوله، تجهیز مرزبانی به سامانه‌های به‌روز رصد، پایش و کنترل الکترونیکی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله "غلامعلی صفایی بوشهری" روز چهارشنبه در نشست با فرمانده و معاونان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: خدمات و فعالیت‌های مرزبانی در راستای مدیریت دریایی کارآمد در جغرافیای زیستی است.
وی با اشاره به اهمیت مدیریت دریایی، افزود: به‌سبب شرایط اقتصادی، مدیریت دریا محور در دستور کار همه کشورها قرار گرفته و اکنون کشورهای پیشرفته به سمت مدیریت دریا پیش می‌روند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: دریا یک فرصت مهم و فوق‌العاده برای پیشرفت و توسعه است که مرزبانی دریایی نقش مهمی در مدیریت کلان دریا داشته و ارزش فعالیت این مجموعه بسیار بالا است.

صفایی بوشهری ادامه داد: نقش مرزبانی در پیشرفت و توسعه جامعه بسیار مهم است و از آنجا که تقویت مرزبانی بر توسعه و پیشرفت دیگر امور جامعه نقش مهمی دارد این مهم رسالتی همگانی است.

وی اظهار کرد: تعامل و همکاری با مجموعه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر امری مهم است و در این زمینه توجه به آموزش مرزبانان در بخش‌های مختلف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر نیز گفت: مرزبانی برای استیفای حقوق دولت و مرزنشینان توجه ویژه‌ای دارد و در این حوزه همکاری و تعامل مرزنشینان استان بوشهر با ماموران و ماموریت‌های مرزبانی قابل تقدیر است.

سرهنگ "عبدالله خسروی " افزود: با تجهیز مرزبانی استان بوشهر به وسائل پیشرفته، امکان دسترسی به همه نقاط مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان فراهم شده است.

وی اظهار کرد: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اپتیکی، امکانات پهپادی و مدیریت هوشمند مرز مجهز شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha