۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85463145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت بیش از یک میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، منصور نجفقلی‌زاده روز چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل - آستارا با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد در راه‌های استان را شامل می‌شود، افزود: سرعت متوسط در راه‌های استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای مشگین‌شهر - کنگرلو ، بران - قره‌آغاج و هیر - سه‌راهی فاراب را جزو محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۲۹ هزار و ۹۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین‌شهر - کنگرلو ، ۴۳ هزار و۸۷۳ تردد در محور بران - قره‌آغاج و ۶۷ هزار و ۱۱۹ تردد تخلف در محور هیر - سه‌راهی فاراب ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین از ثبت ۹۴ هزار و ۸۶۵ سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۲۱ هزار و ۶۱۵ تردد در محور آستارا - اردبیل ، ۱۰ هزار و ۸۸۲ تردد در محور اردبیل - سرچم و هفت هزار و ۲۰۶ مورد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل - آبی‌بیگلو به ثبت رسیده است.

نجفقلی‌زاده افزود: در این مدت ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۲۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد که از این میزان ۱۵۷ هزار و ۳۷۸ مورد در محور اردبیل - آستارا ، ۱۵ هزار و ۴۹۷ مورد در محور آستارا - اردبیل و ۷۷ هزار و ۷۱۲ مورد تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور گرمی - اردبیل ثبت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط ، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل ، از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha