بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد آب پایدار ۱۲۰ روستا را تامین کرد

یاسوج - ایرنا - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تنش آبی در برخی از روستاهای این استان ، آب شرب پایدار در ۱۲۰ روستای محروم منطقه به عنوان یک اولویت تامین شد.

سرهنگ حسن رضایی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: این طرح با همکاری آب و فاضلاب استان در روستاهایی که از سالهای گذشته تاکنون مشکل تنش آبی داشتند اجرا شد.

وی بیان کرد: برای تامین آب این روستاها ۲۶۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، یک مخزن ۱۷۸ مترمکعبی و یک ایستگاه پمپاژ احداث شد.

رضایی تصریح کرد: هم اکنون کار آبرسانی به ۲ دهستان در شهرستان باشت و بهمئی از سوی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

۱۰ هزار میلیارد ریال برای آبرسانی به ۶۰۰روستای کهگیلویه و بویراحمد هزینه می شود

وی با اشاره به فعالیت ۸۵ گروه جهادی در نوروز امسال گفت: ۵۰۰ جهادگر د این گروه های جهادی در حوزه آموزش، بهداشت و درمان، عمرانی، کشاورزی، دامداری و دیگرزمینه ها خدمات مختلف را به روستاها انجام می دادند.

رضایی اضافه کرد: ۳۰۰ باب منزل مسکونی روستایی نیز با همکاری گروه های جهادی ترمیم، بازسازی و بهسازی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای خدمات رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان پنج گروه جهادی به مناطق مختلف این استان اعزام شد.

رضایی افزود: با تامین ۳۰ میلیارد ریال اعتبار این گروه ها ۳۰ باب سرویس بهداشی و حمام را در مناطق سیل زده و روستاهای محروم احداث کردند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی نیز ۷۰ برنامه در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

آبادانی به سبک بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

ساکنان ۹۹روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند

چهار هزار طرح محرومیت زدایی در کهگیلویه وبویراحمد اجرا شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha