۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85462922
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ارزش طرح‌های سرمایه گذاری در کیش به ۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسید

کیش- ایرنا- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ارائه ۱۶۰ فرصت سرمایه گذاری در این منطقه، گفت: ارزش طرح‌های سرمایه گذاری ارائه شده در کیش به بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.

امین میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شفافیت سازمان منطقه آزاد کیش در جذب سرمایه گذاری، اظهار کرد: این طرح‌های سرمایه گذاری در سامانه invest.kish.ir بارگذاری شده که و قابلیت رویت و بررسی دارد.

به گفته وی، مخاطبان گروه هدف می‌توانند از ۲ میلیارد تومان تا پنج هزار میلیارد تومان در کیش سرمایه گذاری کنند.

میرزایی در رابطه با میزان اشتغال زایی طرح‌های سرمایه گذاری تعریف شده بیان کرد: اجرای بسته سرمایه گذاری موجود در حوزه های مختلف، موجب اشتغال حدود ۹ هزار نفر به صورت مستقیم و ۱۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم خواهد شد.

وی ادامه داد: بسته های سرمایه گذاری از لحاظ حوزه فعالیت در چند دسته بندی قرار گرفته که پر رنگ ترین آنها با ۵۰ فرصت سرمایه گذاری، در حوزه صنعت گردشگری، هتل‌ها و تفریحات است و حوزه‌های عمرانی، مسکونی، سلامت، IT، نمایشگاهی و صنعتی نیز در دسته بندی‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه طی سه ماه گذشته ۳۰ فرصت سرمایه گذاری جدید این منطقه تعریف شده است، افزود: ارزش فرصت‌های سرمایه گذاری تعریف شده در این بازه زمانی حدود ۸۸ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی همچنین از راه اندازی دفتر ارتباط با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منطقه آزاد کیش، به منظور حفظ سرمایه‌های موجود و ارائه بسته‌های سرمایه گذاری جدید خبر داد و گفت: رویکرد ما در دوره جدید مدیریتی، اقدام به جذب فعال سرمایه گذاران است به گونه‌ای که علاوه بر بارگذاری فرصت‌ها در سایت شرکت، پیگیری‌های مستمر و ارتباط مستقیم نیز از طریق دفتر ارتباط با سرمایه گذاران برای معرفی فرصت ها انجام خواهد شد.

میرزایی حفظ سرمایه گذاران فعلی جزیره را از اولویت‌های شرکت سرمایه گذاری عنوان کرد و اظهار کرد: فرایندها و مدل بسته‌های سرمایه گذاری به گونه ای تعریف می‌شود که مانع خروج سرمایه گذاران و سرمایه‌های موجود از جزیره باشد و برای رونق کیش مجدد به کارگیری شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha