۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85462910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ هزار و ۴۲۵ تن پسماند خانگی در خمین تولید شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85462910
۱۶ هزار و ۴۲۵ تن پسماند خانگی در خمین تولید شد

خمین - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر خمین با اشاره به تولید روزانه ۴۵ تن پسماند خانگی در این شهر، گفت: ۱۶ هزار و ۴۲۵ تُن پسماند خانگی پارسال در این شهر تولید شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، « محمدعلی فرقدانی» روز چهارشنبه در آیین تجلیل از اعضای شورای شهر خمین افزود: ۱۱ هزار و ۲۵ تن زباله وارد کارخانه بازیافت شد و مورد پردازش قرار گرفت.

وی با اشاره به ورود روزانه ۴۵تن پسماند به کارخانه بازیافت شهرداری خمین بیان کرد: از این میزان ۲۸ تن مواد قابل تبدیل به کمپوست و ۱۷ تن ریجکتی به محل دفن واقع در حسن فلک انتقال پیدا می‌کند.

رییس شورای شهر خمین یادآور شد: پارسال هفت هزار و ۸۶۰ تن مواد آلی قابل تبدیل به کمپوست از پسماند خانگی این شهرجداسازی شد و از ورود چهار میلیون و ۱۱۶ لیتر شیرابه جلوگیری شد.

فرقدانی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۳۰۰ برگه معاینی فنی پارسال در خمین صادر شد و ۵۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل درون شهری به کارتخوان تجهیز شدند.

وی روکش آسفالت ۱۵۹ هزار و ۶۵۶ مترمربع از آسفالت معابرها و کوچه‌های سطح شهر، ۶۹ هزار و ۲۹۳ مترمربع لکه گیری، ۱۹ هزار و ۸۰ مترمربع جدول گذاری و کانیوو و هفت هزار و ۷۴۷ مترمربع کف فرش سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری خمین در سال گذشته بیان کرد.

رییس شورای شهر خمین اظهار کرد: چهار هزار و ۶۰۰ مترمربع ملک به مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته تملک شد و ۱۶ فقره سند کاداستر املاک شهرداری این شهر دریافت شد.

خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان واقع شده و جمعیت شهری آن ۷۴ هزار و ۲۵۶ نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha