بیشترین بارندگی استان اصفهان در مبارکه ثبت شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85462848
بیشترین بارندگی استان اصفهان در مبارکه ثبت شد

اصفهان- ایرنا- رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در شبانه‌روز گذشته در مبارکه با ۴.۶ میلی‌متر ثبت شده است.

لیلا امینی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: بارندگی کمتر از پنج میلی‌متر در سایر مناطق استان گزارش شده و برای شهر اصفهان نیز ۰.۴ میلی‌متر بارش در ایستگاه باران‌سنجی اداره کل هواشناسی به ثبت رسید.

وی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد روز گذشته با ۸۰ کیلومتر بر ساعت در مبارکه ثبت شد و تنُدباد لحظه‌ای در شهر اصفهان نیز به ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: سامانه بارشی از بعدازظهر امروز (چهارشنبه) تا فردا فعالیت خوبی در استان خواهد داشت و بارش‌ها مناطق مرکزی را نیز در بر خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: فعالیت این سامانه بصورت ابرناکی، وزش تند باد لحظه ای و بارش خواهد بود که بارش در برخی از مناطق از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و با احتمال مُخاطره همراه است.

امینی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت جمعه در بیشتر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۲۸ و در سردترین ساعت به ۱۴ درجه سانتی‌گراد رسید.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: کاشان با دمای ۳۳ و بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha