۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85462814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت اخذ شناسه یکتا در شمیرانات آغاز به کار کرد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85462814
میز خدمت اخذ شناسه یکتا در شمیرانات آغاز به کار کرد

شمیرانات - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی فرماندار شمیرانات اعلام کرد: با توجه به الزام اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار، به منظور تسهیل کار کسبه این شهرستان ارائه این خدمت به صورت رایگان در سه مجموعه از روز گذشته آغاز شده و تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، کاظم فرخ‌زاد روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: صاحبان کسب‌و کار علاوه بر این‌ که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.

وی اظهار داشت: شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود و هدف از ارائه این کد حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین تمام فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

شهرستان شمیرانات در شمال تهران واقع شده و شامل دو بخش لواسانات و رودبار قصران است.

شهرستان شمیرانات متشکل از چهار شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha