۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85462794
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس شورا: همدلی برای خدمت بهتر به مردم، شورای اسلامی شهر یزد را برتر استان کرد

یزد-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی این شهر با همه اختلاف نظر و اختلاف سلایقی که گاها وجود دارد در نهایت با همدلی و همفکری برای خدمت بهتر به مردم همراه شدند و لذا در سال ۱۴۰۲ با انتخاب استانداری یزد به عنوان شورای برتر استان برگزیده و تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، عزیزالله سیفی، روز چهارشنبه در یکصد و نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، افزود: نهم اردیبهشت ماه روز شوراها است و خوشبختانه طی نشستی که با استاندار و با حضور روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران سراسر استان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از این شورا به عنوان شورای برتر استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

وی ادامه داد: در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد در سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۵ جلسه با ۱۳۷ مصوبه ، همچنین در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۸ جلسه با ۲۲۰ مصوبه و در سال ۱۴۰۲ نیز ۶۵ جلسه با ۲۱۹ مصوبه داشته ایم و از روزهای ابتدایی فعالیت این شورا جلسات به صورت مستمر برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:افتخار می کنیم که حتی یک لایحه عقب مانده نداریم و از ابتدای شورای ششم یک روز هم برای انتخاب شهردار تاخیر و تعلل نشد و علی رغم اینکه بسیاری از شوراها در استان های دیگر با مشکلات و چالش هایی مواجه هستند اما خوشبختانه در یزد علی رغم اختلاف نظرهایی که بین ۱۱ نفر از اعضای شورا وجود دارد که طبیعی است اما این اختلاف دیدگاهها در مصوبات و لایحه ها موجب اختلاف نشد و با همدلی خوبی که وجود دارد به مردم خدمت می شود .

سیفی ادامه داد: این همدلی و همکاری موجب شد تا بسیاری از پروژه هایی که سالها بر روی زمین مانده بود و شهرداران مختلف آرزوی انجام آن را داشتند در این شورا انجام شود و به عنوان هدیه ای از طرف شورای ششم به مردم دارالعباده و شهر میراث جهانی یزد تقدیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اعلام حمایت از اقدام انسانی دانشجویان اروپا و آمریکا در حمایت از ملت مظلوم غزه، اظهار داشت: علی رغم اینکه شعار آزادی در این کشورها گوش جهانیان را کر کرده اما همین تجمع انسانی دانشجویان نیز تحمل نشد و برخورد پلیس این کشورها با تجمع مسالمت آمیز دانشجویان را شاهد بودیم .

رییس شورا: همدلی برای خدمت بهتر به مردم، شورای اسلامی شهر یزد را برتر استان کرد

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: برخورد با حرکت خود جوش دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی که در حمایت از ملت مظلوم غزه بود را محکوم کرده و اعلام می کنیم که این حرکت های مردمی و انسانی را نمی توان خاموش کرد و مردم نظاره گر کودک کشی و کشتار مردم بیگناه توسط رژیم منحوس صهیونستی هستند و فطرت انسانی در این کشورها بیدار شده و در نهایت ریشه همه ظلم و جنایت ها را برملا خواهد کرد.

سیفی همچنین در ادامه ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر ، گفت: ۱۱ اردبیبهشت روز کارگر است و حمایت از کارگر وظیفه همگانیست ؛۱۲ اردیبهشت روز معلم را تبریک می گوییم و زحمات این قشر فرهیخته برای نسل آینده و شکوفایی بیشتر کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha